- Rejestr kontroli zewnętrznej
- Rejestr skarg i reklamacji
- Rejestr aktów wewnętrznych
- Rejestr odbiorców wody i dostawców ścieków
Ogólne informacje o rejestrach, ewidencjach i archiwach MPWiK
Tryb załatwiania spraw wpływających tak od instytucji publicznych jak i obywateli, określa wewnętrzna instrukcja kancelaryjna. Zgodnie z tym dokumentem korespondencję we wszystkich formach przekazu przyjmuje sekretariat Spółki mieszczący się w jej siedzibie przy ul. Zjazd 23.
Sekretariat jest czynny we wszystkie dni od poniedziału do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Z całością korespondencji wpływającej do Spółki zapoznają się członkowie Zarządu, którzy w zależności od wagi i pilności sprawy ustalają termin jej załatwienia oraz komórkę lub osobę odpowiedzialną za załatwienie merytoryczne. Sprawy są załatwiane w terminach przewidywanych przez Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Interesantów w sprawach skarg i wniosków Prezes Zarządu Spółki przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach od 10.00 do 12.30.
W spółce prowadzone są:
Akta spraw załatwionych przez okres ustalony w rzeczowym wykazie akt przechowywane są przez komórkę, w której dana sprawa była załatwiana. Po tym okresie akta są przekazywane do archiwum zakładowego. W zależności kategorii akt archiwum zakładowe zobligowane jest do przekazania akt do Archiwum Państwowego.
Publikacja dnia: 30.12.2016
Dokument z dnia: 30.12.2016
Dokument oglądany razy: 3804